We are registered under Malaysia government business registration (SSM) as TaashaBeauty Enterprise (002166643-A). TaashaBeauty Enterprise emphasize on retail and wholesales Orginal AuraMaya SkinCare. Email:- auramaya2u@gmail.com

Wednesday 16 January 2013

Aura Maya Skin Care Version Baru dirumuskan dengan menggunakkan nanoteknologi.

Daripada Wikipedia:-
Nanoteknologi ialah satu bidang sains gunaan yang menumpukan kepada reka bentuk, sintesis, pencirian, dan penggunaan bahan-bahan dan peranti-peranti pada skala nano. Kejayaan-kejayaan cemerlang dalam nanoteknologi telah menghasilkan alat solek dan losen pelindung cahaya matahari yang lebih baik, serta seluar kalis air.



Dengan penggunaan nanoteknologi dalam Aura Maya Skin Care, sistem pengewapan bagi membuka liang rongga kulit tidak diperlukan tetapi memadai hanya menyapu krim yang mengandungi pengangkut-nano dan ia akan masuk ke bawah lapisan kulit.


Penggunaan nano teknologi dalam krim penjagaan wajah mencetus kepada keadaan kulit wajah menjadi lebih terpelihara daripada sebelumnya. Ini kerana molekul nano adalah 1,000 kali lebih halus berbanding molekul mikro yang ditemui dalam produk penjagaan kulit biasa. Dengan ini, bahan aktif terkandung dalam Auramaya Skin Care dapat bertindak balas serta-merta.

Pengguna tidak perlu risau mengenai status halal Auramaya Skin Care kerana ia dihasilkan daripada bahan organik sepenuhnya. Dan diproseskan menggunakkan sistem piawaian GMP (
Good Manufacturing Practice) yang mementingkan kebersihan, ketulenan dan serta kepakaran teknologi.


Aura Maya Skin Care amat sesuai untuk semua jenis kulit..


Set Aura Maya Skin Care terdiri daripada
- Sabun
- Krim Rawatan SPF 50++
- Serum


Artikel Penuh Mengenai Kebaikan Nanoteknologi Boleh Diperolehi Disini:
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1128&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sains_%26_Teknologi&pg=st_01.htm

No comments:

Post a Comment